Kurumsal Yazılımlarımızda % 10 İndirim Fırsatı Kampanyaya Git >>

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Sözleşme sitemiz üzerinden sağlanan tüm hizmetler için geçerlilik sağlamaktadır. Sipariş verecek gerçek bireyler veya tüzel kişilerin sipariş öncesinde tüm sözleşmeyi okuması gerekmektedir. Bu sözleşme www.innovasoft.com.tr‘nin sağladığı hizmetlerde, kullanım koşulları ve kurallarından oluşmaktadır. Sözleşmeyi kabul etmediğiniz durumlarda sipariş işlemini en kısa sürede durdurunuz. Sipariş verilen veya ödemesi yapılan tüm müşteriler bu sözleşmeyi kabul etmiş sayılacaktır. Sözleşmelerimiz kayıt esnasında ve sitemiz üzerinden tamamen tarafınıza açık olarak sunulmaktadır.

  1. Hizmet Sağlayıcı ve Taraflar

1.1 Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan İnnova Sarf Malzemeleri Elektrik Elektronik Sanayi ve Tic. Ltd. Şti. (İNNOVA olarak anılacaktır) ile Site üzerinden üyelik kaydı yapan kişi/kurum (Müşteri olarak anılacaktır) arasında, İNNOVA’ ya ait olan internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak ürünlerin İNNOVA tarafından aşağıda belirtilen şartları doğrultusunda imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2   Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt etme zorundadırlar.

  1. Sözleşmenin Konusu

2.1   Sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında İNNOVA’ya ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.

2.2   Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır ve buna göre işlem sağlanmaktadır.

  1. Sözleşmenin Sorumlulukları

3.1   İNNOVA, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile İNNOVA’nın ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.2   Ödeme şekli, KDV farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler İNNOVA tarafından bildirilecektir. Ürünün ya da ürünlerin yer aldığı satış sayfasının altında KDV dahil ibaresi var ise, sistem KDV’ yi hesaplamadan siparişi tamamlayacaktır.

3.3   Müşteri, firmayı karalama, olumsuz eleştirme, internet ortamında ya da başka platformda bu tarz kampanyalar düzenlenmesi takdirde hesap sorgusuz ve sualsiz sunuculardan silinerek, firmamız hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir.

3.4   Müşteri, aldığı hizmetin faturasını adresine istediği zaman kargo ücretini kendisi ödemekle yükümlüdür, eğer kargo ücretini ödemeyip kargoyu geri çevirir ise kargo ücreti müşterinin panelinde fatura olarak yansıtılır. Eğer müşteri yansıtılan faturayı ödememekle ısrar ederse fatura içeriğindeki ürün ve hizmetler fatura ödenene kadar bloke edilir.

3.5   Müşteri, bizden kaynaklanmayan yazılımsal bir sorun yaşadığı takdirde firmamızı sorumlu tutamaz. Sunucu hizmetleri unmanaged olarak sağlanmaktadır, tüm sorumluluk müşteriye aittir.

3.6   Müşteri, siparişini verdiği hizmetin ödemesini yaptıktan sonra en geç 48 saat içerisinde hizmetini teslim alacaktır. Eğer bu süre içerisinde hizmetini teslim alamaz ise, talep ederse ödemesini geri talep edebilecektir.

3.7 İNNOVA bilgi vermek, duyuru yapmak ve kampanya duyurmak için SMS veya-E-mail gibi araçları kullanabilir. İNNOVA bu bildirimleri yaparken yalnızca sistemde kayıtlı olan telefon numaranız ve e-posta adresinizi kullanacaktır. Müşteri, duyuruları veya kampanya detaylarını almak istemiyorsa sistem üzerinden destek kaydı oluşturarak İNNOVA’ ya bildirmek zorundadır. İNNOVA kayıtlı her müşteriyi otomatik olarak bu bilgilendirmeleri kabul etmiş sayacaktır.

  1. Hizmetlerin Teslim Süresi

4.1   Sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından İNNOVA’ ya iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.

4.2   Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

4.3   Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (ücret hususunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)

4.4   Verilen hosting ve reseller hesapları ödeme onayı sonrası sistem tarafından otomatik olarak aktif edilmektedir. VDS, Dedicated sunucu vb. özel kurulum gerektirdiğinden dolayı belirli sürelerin altında kurulması mümkün olmadığından VDS Hizmetleri 24 saat içerisinde, Dedicated sunucu hizmetleri 48 saat içerisinde teslim edilmektedir. Yoğunluğa bağlı olarak hizmet teslim süresi uzayabilmekte veya kısalabilmektedir. Ortalama hizmet teslim süremiz 24 saattir.

  1. Sözleşmenin Ücret Detayları

5.1   Sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV dâhil değil ise sonradan dahil edilerek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.

5.2   İNNOVA önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri bu değişiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder

5.3   Ücret eğer döviz kuru cinsinden verilmiş ise fatura tarihindeki Merkez bankası efektif satış kuru üzerinden Türk lirasına çevrilerek ödenir.

5.4   Ücret fatura kesim tarihinden itibaren 5. iş günü sonuna kadar sipariş işlemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müşteri iletişim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına veya İNNOVA’ ya elden ödemekle yükümlüdür.

5.5   Ödemenin gecikmesi durumunda İNNOVA kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.

5.6   İNNOVA müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.

5.7   Sipariş esnasında belirtildiği gibi domain/alan adı, SSL sertifikaları ve sunucu hizmetlerinde ( colocation, dedicated, sanal sunucular ) işlemlerinde geri ödeme yapılmaz.

  1. Hizmetlerin ve Hesabın Askıya Alınması

6.1   Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müşterilerde karşılık sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı İNNOVA, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-posta, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.

6.2   Bu durumun devam süresince müşteri adına e-posta, web, ftp erişimleri yapılamaz ve e-posta hesapları bloklanarak gelen e-postalar geri çevrilir.

6.3   Sunucu üzerinde site başına en fazla CPU ve RAM kullanım oranı %20 'dir. %20 'yi geçen kullanıcı hesapları, ilk uyarının ardından askıya alınır.Bu hususta özel kampanya veya özel paketlerde belirtilen CPU oranları geçerlidir. CPU oranlarını geçen internet siteleri ya da hizmetleri, İNNOVA’nın zor durumda kaldığı durumlarda müşteriye haber vermeksizin kapatması yada iptal etmesi hakkına sahiptir. 60 dakikadan daha az sürede bir “cron” çalıştıramaz. Tüm hosting paketlerinde 100% olarak sistem aktifliğini riske sokacak cpu kullanımında hesabınız suspend edilir. Hosting hizmetleri dosya arşivleme amaçlı kullanılamaz.

6.4   Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları gerek T.C. yasalarına aykırı içerik bulundurmak yasaktır. Bu içerige; bruteforce-spam-ddos, hack, crack, warez, adult ve her türlü telif hakkı içeren dosyalarda dahildir.

6.5   Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Chmod 777 'den kaynaklanabilecek ya da yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde İNNOVA sorumlu değildir.

6.6   Müşteri sunucu hizmetlerinde belirtilen ödeme tarihinde faturasını ödememesi durumunda hizmet 1 ile 3 gün boyunca askıda bekletilir. 1 veya 3. gün sonunda olacaklardan İNNOVA sorumlu değildir. Müşteri ödeme döngüsünü takip etmeli ve son ödeme günün geciktirmeden ödeme yapmalıdır.

6.7   Sunucularımız üzerinden DDoS saldırısı yapılması yasaktır, böyle bir durumun tespitinde Hosting Dünyam müşteriye sormaksızın hizmeti iptal etme hakkına sahiptir.

6.8   Firmamızda bulunan hizmetlerde barındırılması yasak olan sistemler (dosyalar): Bu dosyaların hizmetlerde kullanıldığı saptanırsa İNNOVA İnternet Hizmetleri bu hizmeti koşulsuz şartsız durdurmaya hak kazanır. Durdurulan hizmetlerin geri iadesi yapılmaz.

  • Toplistler *****, erotizm ve pornografi içeren siteler / Yasalara aykırı içerik siteleri • IRC betikleri / Botlar
  • Proxy betikleri / Anonymizers İzinsiz yazılım / ***** • İmaj barındırma betikleri (Photobucket veya Tinypic benzeri)
  • Autosurf / PTC / PTS / PPC siteleri IP tarayıcıları (IP Scanner) • Bruteforce programları / Betikleri / Uygulamaları
  • E-posta bombalama / Spam betikleri Dosya barındırma / Yansı betikler. (rapidshare benzeri) • Video dağıtımı (youtube.com benzeri betikler) • Escrow / banka benzeri siteler • HYIP vb. siteler • Yatırım siteleri (FOREX, E-gold

Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme) • Yasal dağıtım hakkına sahip olmadan herhangi bir materyalin satışını yapmak • Prime Bank Programları • Aldatıcı / Fake Sistemler • Şans / Loto / Kumar oyunları siteleri (teşvik edenler dahil) • MUD / RPG veya PPBG’ler • Diski zorlayan programlar • Nefret içeren / Irkçı / Rahatsızlık veren

siteler • Hacker odaklı siteler / arşivler / programlar / forumlar / (dark.net vb.) • Yasadışı aktiviteleri organize eden siteler

  • Yasadışı, telif hakkı gerektiren bağlantı içeren (*****) forumlar / web sayfaları Kuruluş ve yayın amacı ne olursa olsun Metin 2 / Knight Online / League of Legends / Counter Strike vb. tarzda online oyun siteleri • Yasal olmayan ve telif içeren film, dizi vb. yayınlar yapmak, 3. kişilere izlettirmek, sunucu trafigini kullanmak • Video yayını yapmak, sunucu üzerinde video barındırmak, sunucuyu arşiv olarak kullanmak • Mailer Pro vb. • Phishing tarzı siteler • Hosting Dünyam’a ait site ve diğer içerikler.
  1. Sözleşmenin Feshi

7.1   Müşteri sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde ya da sözleşmenin ön yüzünde beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 3 günden fazla devam etmesi halinde, İNNOVA hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir. Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

7.2   Müşteri hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı ile bu sözleşmeyi süresi sonunda feshetme hakkına sahiptir. Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından feshedilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve pesin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

  1. İletişim ve Bilgilendirme Adresleri

8.1   Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgâh olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.

8.2   Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. İs bu adreslere ait değişiklikler İNNOVA’ya yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.

8.3   İNNOVA sözleşme süresi içinde müşteri’nin beyan ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müsteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı ya da kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

  1. Ücretin Ödenmesinde Temerrütte Düşülmesi

9.1   Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda İNNOVA kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %25 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.

9.2   Müşteri, is bu sözleşmeden doğan her tür alacak için İNNOVA dava ya da icra takibi açması halinde de aylık %25 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, %10'u Avukatlık Ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.3   Müşteri, sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde İNNOVA teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istediğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9.4   Alınan hizmete ilişkin ödemenin, ödeme zamanında yapılmadığı takdirde, İNNOVA bu hizmeti bilgi vermeksizin durdurma hakkında sahip olduğu gibi; son ödeme tarihinden 1 hafta süre içinde ücretin ödenmediği durumlarda hizmetin komple geri dönüşümsüz olarak silme hakkına da sahipliği mevcuttur. Bu uygulamaya tabi tutulmuş müşteriler yedek ve hizmetin açımı gibi taleplerde bulunmamayı kabul ederler.

  1. Hosting Hizmet Kullanım Koşulları

10.1 Hosting sunucularında (Paylaşımlı sunucularda) herkesin eşit haklara sahip olması için her müşteri en fazla %25 CPU kullanma hakkına sahiptir. Hosting kapasitesi dışında işlem yapan web siteler uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir. Bundan doğan zararlardan İNNOVA sorumlu tutulamaz.

10.2 İNNOVA suspend (askıya aldığı) site veya siteler için herhangi bir bilgi verme veya iletim yapma zorunluluğu bulunmamaktadır. Tüm müşteriler önceden sözleşmeyi okumuş ve şartları kabul etmiş sayılır.

10.3 Hosting sunucuları mailing hizmeti olarak kullanımı yasaktır. E-posta hizmetleri bireysel olarak kullanım yapılabilir fakat kurumsal olarak e-posta gönderim işlemi sağlanamaz.  İNNOVA       bu durumunda siteyi suspend moduna alabilir. E-posta hizmetleri toplu e-posta gönderimi için uygun değildir.

10.4 Hosting sunucusu arşiv olarak kullanılması yasaktır. Bu bağlamda İNNOVA 10 MB üstü tüm dosyaları otomatik olarak sunuculardan silmektedir.

10.5 Hosting hizmetlerinde kontrol panellerinden alınan yedekler yedek niteliği taşımamaktadır. Alınan yedekler yerel (local) bilgisayarınıza veya cihazınıza indirmeniz gerekmektedir. Olası bir veri kaybı durumunda kontrol panelinden indirilmeyen yedekler işlevsel olmayacaktır. İNNOVA belirli aralıklarla uzak sunuculara yedekleme yapmaktadır. Bu durumda bile İNNOVA veri kurtarma garantisi sunmamaktadır. Yedek alma sorumluluğu müşteriye aittir.

10.6 Hosting hizmetlerinde “disk limitlendirilmemiştir “ibaresi yalnızca site dosyaları baz alınarak işleme alınmaktadır.

10.7 Tar.gz, jpeg, png, mp3, mp4, avi, pdf vb. gibi uzantılar ile disk kullanımı yapılması yasaktır. Bu durumun yaşanması halinde siteniz askı moduna alınabilir.

10.8 Hosting hizmetlerinde ödemesi geçmiş veya bir ihlal sonucunda askıya alınan sitenin yedeklerinin iletilmemesi yalnızca İNNOVA’nın inisiyatifindedir. İNNOVA yedek iletiminde ek ücret talep edebilir veya yedek iletimini reddedilebilir. Müşteri bu durumda yedek alma sorumluluğunu göz önünde bulundurarak işlem sağlamalıdır.

10.9 Hosting hizmetlerinde yasaklı olan PHP fonksiyonları açılması veya yüklenmesi yalnızca İNNOVA server ekibinin incelemeleri ardından işleme alınabilir. İNNOVA bu ek durumunu reddedebilir.

  1. VDS – Dedicated – Game Server Hizmet Kullanım Koşulları

11.1 VDS ve Game Server sunucularında (Paylaşımlı sunucularda) herkesin eşit haklara sahip olması için her müşteri en fazla %50 CPU kullanma hakkına sahiptir. VDS ve Game Server kapasitesi dışında işlem yapan sunucular uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir. Bundan doğan zararlardan İNNOVA sorumlu tutulamaz.

11.2 VDS ve Game Server sunucularında müşteri satın aldıktan sonra paylaşımlı hizmet olduğunun bilincinde olarak kullanımlar yapmalıdır. Herkesin eşit haklara sahip olduğu bu hizmette, İnternet (Network ) anlık kullanımı 100Mbit/s ve üzerine çıkamaz. Belirtilen kullanım limitini aşan sunucu veya sunucular uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir. Bundan doğacak zarardan/zararlardan İNNOVA sorumlu tutulamaz.

11.2 VDS – Game Server - Dedicated sunucularında kullanılan İP Adresleri SPAM – ABUSE bildirimi gelmesi durumunda anons durdurma işlemi yapılabilir. Yapılacak işlem ip adresini riske veya spam listelerine sokması durumunda İNNOVA bu hizmeti otomatik olarak suspend edecektir. Bilgi verilmesi yalnızca İNNOVA inisiyatifindedir. İp adresi tarafınıza tahsis edildiğinde herhangi bir spam durumu veya ip bazlı erişim sorunu var ise bu durumu sipariş ardından en geç 2 saat içerisinde sistem üzerinde yer alan Teknik Destek alanından İNNOVA’ya bildiriniz.

11.3 VDS Server hizmetleri alındığında İNNOVA yalnızca server (sunucunun) aktif olması ve bağlantı almasını sağlayacaktır. İçerisinde kurulan web sayfası, mysql, DNS, SSL, apahce2, squid Proxy vb. gibi kurulumların aktifliği veya çalışırlığı İNNOVA sorumluluğunda değildir. Müşteri yalnızca sanal sunucu hizmeti aldığında bu tür paketlerin kurulum, aktiflik veya kontrol edilmesini isteyemez. Müşteri bu durumun İNNOVA tarafından incelenmesini isterse, sistemlerimiz üzerinden SLA (Destek) paketi alabilir. Destek paketinin kabulü veya reddedilmesi yalnızca İNNOVA inisiyatifindedir.

11.4 VDS – Game Server – Dedicated server hizmetleri paylaşımlı sunucu olması dolayısıyla İNNOVA bu hizmetlerde yedekleme veya dosya tutma sorumluluğunu almamaktadır. Belirtilen hizmetlerde yedek alma sorumluluğu müşteriye aittir. Müşteri dilerse ek olarak Backup (yedekleme) hizmetlerimizden yararlanabilir. Backup hizmetlerimizden yararlanan müşterilerimizin yedekleri uzak sunucularda tutulmaktadır.

11.5 Backup hizmetinden yararlanan müşterilerimiz, yaşanacak herhangi bir veri kaybı veya veriye ulaşamama durumunda İNNOVA sorumlu tutulamaz. Müşteri yedeklemelerini local cihazlarına yapmalıdır.

  1. İade Koşulları

12.1 İNNOVA'nın kabul gördüğü geri iade isteklerinden, müşteri iade faturası kesemiyor ise KDV oranı kadar kesinti yapar ve banka havale/eft ücretini kestikten sonra kalan ücreti iade eder.

12.2 Müşteri; sistem üzerine yüklediği kredi ya da uzatmak maksadıyla yaptığı sonraki ay/yıl ödemelerini geri iade talep edemez.

12.3 Yalnızca Türkiye lokasyon üzerinden sunulan Hosting hizmetleri için 72 saat (3 gün) iade süresi verilir. Bu süre içinde iade alınır bu süre sonrası iade talepleri kabul edilmez.

12.4 Müşteri; alan adı, sunucu, yazılım, lisans ve diğer hizmetlerde geri iade talep edemez. Detaylı olarak iade durumları İade Sözleşmemizde açıkça belirtilmiştir.

12.5 Geri iade isteği yapıldığı takdirde, İNNOVA bu isteği en erken 5 gün en geç 1 ay içerisinde gerçekleştirme hakkını, şirketin o anki kararına bağlı olarak saklı tutar.

12.6 Kampanyalı hiçbir üründe kesinlikle geri iade yapılmamaktadır. Bir hizmetin alınması durumunda diğer hizmette indirim veya maddi karşılık beklemeden iletilen ürünlerde kampanyalı ürün statüsünde değerlendirilmektedir.

12.7 Yapılan kampanyalar sonucunda firmamız kampanyayı durdurma, değiştirme, fiyat değişikliği yapma hakkını müşteriye bildirmeksizin gerçekleştirme durumunu saklı tutar.

  1. Arıza Durumları

13.1 Sunucular elektronik olarak çalışan cihazlar olduğundan dolayı gerekli ve optimal şatlar ne kadar sağlanırsa da arıza yapma riskleri bulunmaktadır. Arızalanan sunucuların yedek parça temini veri merkezi tarafından yapılmaktadır.

13.2 Sunucu da çıkan arızalı parçaları ve yedek parçaları temin süresinden doğacak zararlardan firmamız sorumlu değildir. Hizmet alan şahıs bu süre zarfında firmadan hiçbir hak talep edemez. Yeni parçanın ve arızalı parçanın kendisine temin edilene kadar beklemek zorundadır.

13.3 Raid konfigürasyonundan kaynaklı hatalardan kurtarılamaz veri konumuna düsen diskler için kurtarma işlemi yapılamamaktadır. Bu durumda raid yeniden kurularak yedekleriniz varsa yedekleriniz yüklenir. Raid konfigürasyonu ve yazılımsal hatalardan firmamız sorumlu değildir.

13.4 Sunucu hizmetleriyle verilen managed hizmetlerde yapılan hatalarda firmamız yaşadığınız veri kaybı veya yaşadığınız zararlardan mesuliyet kabul etmemektedir.

13.5 Sunucu hizmetlerinde yapılacak veri merkezi veya IP değişikliklerinde sunucuların kapalı duruma gelmesinden firmamız sorumlu tutulamaz. Taşımalarda cihazların aktif hale gelme süresi en az 2, en fazla 5 iş günüdür.

  1. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri

14.1 İs bu sözleşme bununla birlikte 14 madde ve alt baslıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. Siparişin internet ortamında İNNOVA ’ya gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). İNNOVA gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ve/veya alt baslıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

14.2 Yıllık hizmet alan müşterilerimizin Yıl içerisindeki enflasyon oranındaki değişiklikler nedeniyle ek fatura çıkartılabilmektedir.

14.3 İs bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların Çözümünde yalnızca Adana Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Deneyiminizi kişiselleştirmek için çerezler kullanıyoruz. Bu web sitesini ziyaret etmeye devam ederek çerez kullanımımızı kabul ediyorsunuz.

Daha Fazla